3/3

Hejj, Grattis mamma (L)

Är ensam hemma nu. Idaa och mormor åkte till tandläkaren.
Jag vill inte vara med tråkigt hos tandläkaren ju.

Ligger på golvet och lyssnar på
When i look at you- Miley Cyrus
Så bra!
 När mamma kommer hem blir det att äta en stoooooooooooooor smörgåstårta
som mormor har gjort. I helgen så kommer jag tvinga pappa att bjuda
mej mamma och Ida att äta på kina.

kommer bilder senare när mamma kommer hem.


Carin åkte till stan vid 8 idag så henne kan jag inte vara med heller.
Ikväll blir det ialla fall innebandy snacka om saknad..!
Men cupen som vi ska ha i mars skippar jag ..









/M'


Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för en underbar födelsedag, Älskar dig jätte mycket.

2010-03-07 @ 15:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0