1/3

Hejhej

Jag vet dåliga uppdaterinar..
Men jag har sport lov den här veckan så det blir nog lite bättre med inlägg den här veckan.





Idag har jag varit med Carin.
Vi va ute och hon gav mej en smäll så jag börja blöda i munnen lite men det förtjänar jag =D
Hahaha.
igentligen så skulle vi åka fyrhjuling men de blev inge för hon skulle hem och äta.
Vi har roligast när vi åker fyrhjuling hon åker bob efter xD

Igår var det en bra dag. Hade namnsdag och sen åkte vi till Leksand ejendals arena
och tittade på Buddy Holly riktigt bra. För er som inte vet så
är Buddy Holly Brolle. Vi "reste" tillbaka i tiden där Buddy Holly och hans
band skulle spela in i en studio och vara med på radion. Sen skaffade han tjej
och reste till New york tror jag. 
Hahah Brolle e snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygg!
Det dåliga va att vi inte fick ta nå kort "/





Kommentarer
Postat av: Mamma

Snygg men för smal. puss.

2010-03-07 @ 15:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0