Ridit =)

Sådära nu har jag ridit :)
Riktigt mysigt i skogen ska ni veta.. Träden är
jätte vita. Det är så fint skulle tagit med kameran
men det gick inte när jag red =P
Ringde till Carin nyss men hon är sjuk
synd nog.. Ingen Match och ingen Carin =((

Men mamma han att ta någon bild på hästarna. Men har
inte laddat in dom än..

på Måndag tvingar Matilda mej att träna med killarna.
Dom är ju jätte bra ;o
Men jag och matilda är bättre ;)
så är det bara !
hahahah ..



Eftersom jag inte kommer göra så mycke idag så blir det väl
att träna med sågmyra i bjurs idag ändå..
Vi får se vad jag vill och inte ..



Jag har tråkigt, skriv frågor och jag svarar :)


Kommentarer
Postat av: Håkan Herbertsson

Kan du Maria ringa upp mig någon dag och tala om för mig hur man gör för att lägga in bilder i datorn från kameran

Hälsningar Morfar

2010-02-07 @ 10:29:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0