Andra advent.

Nu är det andra advent..
vet inte vad vi ska göra på julafton direkt, äta hos mormor tror jag.
Det var väl meningen att vi skulle åka till deras sommarstuga och vara där men det ville ingen.
Så det blir bara att vi äter hemma hos dom.

Nu när jag har min kamera så har jag fotat lite.
Vi spelade mot falun igår. Först ledde vi med hela vägen. Sen när det stog 4-3 så tog dom igen två mål
så dom vann med 6-4..men Vi spelade bra tyckte jag =))

Hanna var jätte duktig i mål.
Hanna är resärv istället för Mois.

Lite bilder..











 Nu har det ju börjat blivit regn ute så nu försvinner ju all snö =(((




Kommentarer
Postat av: neah

söti <3

du mötte min kompis en blond tjej på innebandyn hehe

2009-12-06 @ 18:55:32
URL: http://linneasundvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0